Səhifələr

3/29/2011

2-ci ELF sifarişim! :D




Nəhayət dünən 2-ci ELF sifarişim gəldi:D Həmişəki kimi 1 həftəyə əlimdədi! Gördüyünüz cicilər: ELF Get The Look - Glitz and Glam dəsti, ELF Get The Look - Smokey Eyes dəsti, normal seriyadan pomada Gypsy və Seductive, ELF studio fırça şampunu, ELF mineral pomada - Party Pink, ELF studio krem göz layneri - bənövşəyi, ELF normal seriyadan Shimmer Eyeliner Pencil (Parlayan göz qələmi) - Boldly Bronzed (Cəsur bürünc), ELF normal seriyadan Brightenening eye color (parladan göz kölgəsi) - Butternut (Fındıq yağı) və ELF Christmas Face - Üz Spreyi! Bir sözlə, söküldüm:D Aldıqlarımdan istifadə edib qısa zamanda təqdimatlarla qarşınızda olacam. O vaxta kimi, özünüzə gözəl baxın, qızlar ;) Muaahh :*

4 comments:

Unknown said...

çabuk kullan hepsini hemen şimdi çabukkk:D yorumları bekliyorum canım dört hatta beş altı gözle:) setler beni al die bağırıyo resmen:)

Eva said...

:DDD Elimden geleni yapıyorum, canım, rujları test ettim, sıra diğerlerinde. bi tek, setleri açmaya elim gelmedi, hafta sonu mahv edeceğim onları da:D Gelecek haftaya ELF yorumlarım ile dolduracağım buraları:D Evvet yaa, şu setleeer... wish listim bunlarla dolu, n'apacaksam bir tane farı ve rimeli değişen setleri:D

candy1990 said...

mende hamisini sebirsizlikle gozleyirem:)))

Eva said...

Gələcəklər tezliklə, Candy:)